sobota, 10 lipca 2010

Świat w murach zamknięty

Kolejna reaktywacja bloga, kolejna próba przekazania wam tego co w głowie mi siedzi :D. Która to reaktywacja??? A kto by to liczył, jest i już. Nie będzie to żaden pamiętnik, wylewanie swoich smutków czy innych takich. Po prostu to jak ja postrzegam pewne sprawy tak będę pisał i mam nadzieje ze jakaś dyskusja się rozwinie przy nie jednym wątku. Tak więc zapraszam do śledzenia tego bloga, do dyskusji, do tego by czegoś sie nauczyć o samym sobie. Nie mam zamiaru tu nikogo cenzurować, chciałbym aby każdy czół się swobodnie wypowiadając się, nie mam też zamiaru usuwać niewygodnych wątków czy komentarzy. Po prostu myślmy nad tym co piszemy bo to tu bedzie wisiało do usranej śmierci :D. Na początek poleci wątek jeden z wielu z jednego z poprzednich blogów. Mam nadzieje ze żadna chwila tutaj spędzona nie będzie stracona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz